piątek, 20 grudnia 2013

Krótko o nas.

Cześć wszystkim! To będzie nasz pierwszy post tutaj, na blogu, dlatego najpierw każda z nas napisze kilka słów o sobie, a w dalszej części będziemy na bieżąco relacjonowały nasze działania w związku z Mam Haka na Raka. :) 

KASIA 
Jestem osobą, która nie lubi się nudzić. Każdą wolną chwilę poświęcam innym. Jestem energiczna i wrażliwa, a oprócz pomagania lubię taniec, śpiew oraz zwierzęta. Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest matematyka.

KLAUDIA
Jestem osobą bardzo wrażliwą, łatwo przywiązującą się do poznawanych ludzi. Uwielbiam małe dzieci i zwierzęta. Lubię podejmować nowe wyzwania i często angażuję się w różne akcje charytatywne. Moje ulubione przedmioty to biologia i chemia.

MARTA
Bardzo lubię angażować się w akcje, które pomagają społeczeństwu, dlatego też biorę udział w akcji Mam Haka na Raka. Jestem wrażliwa na potrzeby innych oraz nie toleruje tego, gdy ktoś kłamie. Prywatnie uwielbiam spędzać czas z przyjaciółmi oraz oglądać melodramaty. W szkole, moim ulubionym przedmiotem jest język angielski.

ASIA Jestem bardzo energiczną, pewną siebie osobą i mam duże poczucie humoru. W wolnym czasie lubię spędzać czas z najbliższymi i oglądać filmy.

SYLWIA Jestem spokojna i otwarta. Bardzo lubię poznawać nowych ludzi i zawsze staram się być wobec nich lojalna i tolerancyjna. W wolnych chwilach spotykam się z przyjaciółmi, którzy zawsze mogą na mnie liczyć.

Na zakończenie dodajemy zdjęcie, na którym możecie zobaczyć zespół Rakobójców w pełnej okazałości ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz